Beedigd Tolk

  • Wil Hartog

    Dit lijkt men hier niet echt de gelegenheid om bovengenoemde kwestie te bespreken cq. uit te vechten. Waar is men mee bezig???

    Het moet hier om beëdigde tolken gaan. Maar men praat nu over zaken waar wij als leken niets over te vertellen hebben. Dit moet men over laten aan degenen die het aangaan.

    Wat ik nu in dit onderwerp lees zijn beschuldigingen en bemoeienissen met zaken die ons niet echt aangaan.

  • harry53

    Heer Hartog, deze Tolk is een crimineel en ik wil alleen maar waarschuwen voor zijn praktijken,

  • alanya88

    Hier zou ik aan toe willen voegen: de aanhef van deze discussie is “beëdigd tolk”, enkelvoud dus. Wanneer u de eerste reactie leest komt u direct tot de conclusie waar en over welke beëdigd tolk deze discussie gaat. Dus niet, zoals u verondersteld: dit hoort over beëdigd tolken in het algemeen te gaan. Vervolgens wordt er niets uitgevochten, er zit nog geen bloedspat op mijn laptopscherm. Helaas zijn het geen beschuldigingen die u leest, het is alleen niet raadzaam hier opgenomen telefoongesprekken, sms berichten, e-mail verkeer e.d. te publiceren als bewijs van waarheid. Wees altijd uw tegenstander 1 stap voor, zodat hij achterom moet kijken en niet jij, zwijgen is….etc om maar enkele flauwe gezegdes aan te halen. Tevens is het handig om te weten dat je, net als bij een televisie, kan zappen naar een volgend programma wanneer het ene je niet bevalt of wanneer er onzin uitgekraamd wordt.

  • anoniempje

    hallo beste mensen ik ben de berichten nog eens aan het doornemen en zie dat er al heel lang geen berichten zijn gekomen het lijkt dus rustig in de zaak coc weet iemand nog hoe het afgelopen is met jan en joop? en dat tosmur de road runner restourant en of jullie weten of het open is '. verder wil ik nog iedereen waarschuwen om met deze zogenaamde tolk zaken te doen EN ZEKER NIET MET GELD ZAKEN EN TOLK DIENSTEN , UW WORD 100 PROCENT BEDONDERD

  • harry53

    JanenJoop is over, Paul is vertrokken, de nieuwe bandieten konden ook met hulp van Patricia de boel niet redden,boontje komt voor zijn loontje blijkt maar weer,

    met gejat geld en criminele activiteiten kan je nooit succes blijven hebben ooit woord je gestraft voor gelukkig maar,

  • Wil Hartog

    Inderdaad is volgens mij ook Jan en Joop verleden tijd. Je hoort en ziet niets meer op internet. Hoor vaker dat het gesloten is. De eerste keer in de winter zolang als dit restaurant bestaat. Maar dat werd in augustus al gezegd dat het in de winter dicht zou gaan. Ben benieuwd of het komend seizoen nog open gaat, wie er dan inzitten en hoe het dan evt. gaat heten. Als ik op vakantie ben zit ik altijd in de straat, vlakbij het restaurant.

    Ik zit niet aan het restaurant vast, er zijn genoeg leuke alternatieven.

  • PPpietje

    Beste alanya vrienden,weet er misschien iemand waar Ramazan COC uithangt/verblijft???

    Ik heb namelijk nog geld te goed van hem voor niet uitgevoerde werkzaamheden.

    Het lijkt of die van de aardbodem verdwenen is.

    Bedankt alvast voor de info.