Beedigd Tolk

  • harry53

    Je kent dus deze oplichter Ramazan Koc heel goed Alanya88, hij ontloopt zijn verdiende straf zeker niet, niet iedereen is bang voor deze crimineel ook al heeft hij een wapen op zak, wie met vuur speelt komt er ook in om, kijkt uw uit hij en de Vries openen een restaurant en zoeken mensen om te investeren ,

  • alanya88

    Ach Harry53, hoe goed ken je iemand? Na jaren van normaal gedrag kan er op eens een draadje los schieten, door wat voor reden dan ook. Dan staan we plotseling voor grote raadsels. Ik probeer niets goed te praten, ik maak van dichtbij mee wat hij veroorzaakt. Ons motto is idd. “what goes around, comes around”. (of was het andersom?)

    wat ik echt niet begrijp is : waarom zijn er mensen bang voor hem? Ja, hij heeft een wapen, daar schiet hij alleen, op zon- en feestdagen, mee in de lucht. Kom toch, hij is niet dom. Okee, wel zo dom dat hij niet door heeft dat hij op een dag de verkeerde tegen komt. En zijn “partners in crime” zullen zich een keer tegen hemzelf keren, die pech heeft hij nou eenmaal. Maar die angst voor hem kan ik echt niet plaatsen. Hij heeft z'on piepklein hartje, maar kan heel hard brullen.

  • harry53

    Hij maakt getuigen bang zo dat ze niet voor de rechtbank de waarheid durven te vertellen, ja precies hij loopt een keer tegen de verkeerde dan hoor je een knal en is hij geschiedenis, mijn gaat het hoofdzakelijk om anderen te waarschuwen,ik zelfs vecht het wel uit met hem en zijn kompanen,

  • alanya88

    Ik begrijp dat hij ze bang maakt Harry. Ik begrijp alleen nog steeds niet WAAROM men bang voor hem is. Ja, hij kan schreeuwen en intimiderend overkomen. En??? Schelden doet geen pijn. Wat zegt hij dan: als jij dit doet dan doe ik dat? Als men rustig over de situatie nadenkt komen ze er vanzelf achter dat hij niets kán doen. Hij is maar een klein manneke die zelf onder druk staat en niets te zeggen heeft in het geheel. Hij wordt zelf gebruikt en hij kan geen kant op, hij voert opdrachten uit. Doet hij dat niet, dan heeft hij een groot probleem. Het zijn de vissen om hem heen waar je voor moet oppassen maar die laten zich niet zien, zodat meneer Koç de shit over hem heen krijgt. Handig toch? Denk maar eens stap voor stap rustig over alles na. Daarom wordt hij ook zo kwaad op dit forum, uit onmacht. Hij zit er tot zijn nek in. Het enigste wat hij kan doen is heel hard wegrennen en nooit meer terug komen maar dat kan ook niet. Nogmaals, ik praat hem niet goed, hij veroorzaakt heel veel pijn, maar ook onder druk van boven.

  • Aysa

    Beste Alanya88,

    U weet kennelijk veel meer dan u loslaat. Het heeft op deze manier veel weg van een criminele organisatie waar hij (Ramazan) een onderdeel van zou zijn. Bang bent u kennelijk niet, dus kunt u eens openkaart spelen en uw info delen in deze discussie.

  • alanya88

    Aysa, dat dacht ik niet en de benaming “criminele organisatie” zou een veel te groot compliment zijn. Nogmaals, waar zou men toch in vredesnaam bang voor moeten zijn?

  • harry53

    Oorlog om JanenJoop Restaurant in volle gang, Ramazan Koc en 4 begeleiders hebben JanenJoop en bezocht en willen 20.000€ om de zaak te beschermen,

  • alanya88

    Help me even Harry53. Eerst vertel je dat Jan en Joop hun restaurant zijn uitgegooid door Turk en Nederlanders, dan zoekt Ramazan mensen die geld willen steken in een restaurant en nu moeten Jan en Joop geld betalen in ruil voor bescherming. Jan en Joop zit al zo lang in Alanya, ik begrijp het niet meer. Dat is niet helemaal waar, als je gelijk hebt begint er een lijn in deze geschiedenis te komen. Alleen misbruikt hij ook mensen die hem nooit iets misdaan hebben. Nogmaals: ik praat niets goed, ik weet wat voor verdriet hij kan aanrichten.

  • harry53

    Alanya88 ja het is waar hij heeft geld geëist voor bescherming van de momentele uitbaters uit Den Haag, deze hebben samen met Ramazan Koc de oude eigenaar Paul opgelicht en de tent afgepakt, het is een heel vies spelletje aan de gang, nu gaat hij met De Vries in Tosmur de Road Runner opzetten ,zo als ik begrepen heb is de zaak in Tosmur al open, ik waarschuw nog een keer blijf uit de buurt van deze heren ze willen alleen jullie geld,

    Tevens gaat uw voorlopig niet meer naar JanenJoop Restaurant tot de oude eigenaar Paul zijn zaak terug heeft en het tuig uit Den Haag Alanya uitgegooid is,

  • alanya88

    Allemachtig, het gaat van kwaad tot erger