Beedigd Tolk

  • rammi_iletisim@hotmail.com

    aynı senin emailin kullanıldığı gibi benim emailimi kullanmışlar,

  • brigette

    Waar is Ramazan? ik wil hem graag spreken maar niemand is op zijn kantoor,

    heeft iemand zijn mobil nummer?

  • brigette

    Heb geen goed woord over,nu weet ik het zeker hij is een oplichter en betaald zijn schulden niet terug,ben een rechtzaak tegen hem begonnen wil mijn geld terug

  • alanya88

    sluit maar aan, achter in de rij, je bent nummer zoveel die geld van hem terug hoort te krijgen.

    ik vraag me af wat hij met al dat geld doet? toch grappig dat hij zo graag zijn excuus aan kemal kocas wil aanbieden dat hij vergeet dat zijn e-mail adres nu genoemd is.

    saygilar rammi

  • brigette

    Hij,

    Weet jij meer van deze oplichter?

    heb de zaak aan een advokaat gegeven,we moeten deze nep Tolk via de rechtbank op laten sluiten,ook al duurd het lang ik ga tot het einde met hem naar de rechtbank ook al bedrijd hij mijn,

  • anoniempje

    brigette.

    ben er inmiddels ook achter gekomen dat het een boef is zou graag met je in contakt komen .

    maar weet niet hoe gr anoniepje

  • PPpietje

    Anoniempje., een goeie tip voor je, gewoon aangifte gaan doen bij de officier van justitie in ALANYA,

    De aangifte moet je wel verplicht in het turks aanleveren. De officier is er heel blij mee!!!!!

    Je moet wel keiharde bewijzen hebben en of getuigen anders heeft het niet veel zin.

    Ik zelf heb ook nog geld te goed van hem, dus ik heb al aangifte gedaan.

    Het word hoog tijd dat deze bandiet (Ramazan) gestopt word met zijn criminele activiteiten.

    Veel succes.

  • anoniempje

    beste hulsberg hartelijk dank voor je berichtje. zijn al bezig gerechtelijke stappen te ondernemen .weet ook dat het heel moeilijk zal worden deze boef zorgd er wel voor dat hij geen eigendom heeft ,wij laten dit wel helemaal uitzoeken .een keer zal hij wel tegen de lamp lope zou graag nog veel meer willen vertellen . maar moet wel voorzichtig zijn zul je wel begrypen .ik hoop dat het voor jullie ook goed af zal lopen .

    groetjes anoniempje

  • alanya88

    wat mijn interesse heeft is de vraag: wanneer zijn jullie geld kwijtgeraakt aan ramazan? Welk jaar? Dan heb ik een nog betere chronologische volgorde, dan er nu al op papier staat. Niet alleen wat betreft oplichting te maken met geld, het plaatje is groter.

  • anoniempje

    dit was in 2011

    gr anoniempje