Koop een woning van een particulier in Alanya

  • Denisekimo

    op zoek naar uw droomhuis in de zon, maar geen zin om dure makelaarskosten te betalen? Wij wonen in Alanya en bieden huizen aan van eigenaren die in Alanya wonen of vaak hier op vakantie gaan.

    Wat voorbeelden:

    Super villa met 7 slaapkamers en 3 badkamers met een geweldig zicht over geheel alanya in Bektas, dus niet ver van het centrum vandaan.

    2 appartementen geheel nieuw gerenoveerd in het centrum en vlakbij het cleopatra strand, dit is de meest gewilde locatie in alanya op de 2e verdieping en de 4e verdieping, 67.000 euro

    Appartement volledig als nieuw gemeubileerd (meubelen laten maken van bekend merk) in het centrum vlakbij het cleopatra strand 85.000 euro

    Demirtas vakantiewoning (villa) met 2 slaapkamers en zwembad op het resort, bewaking, slechts door een weg gescheiden het strand 65.000 euro

    etc etc

    Zoek je iets speciaals, laat het ons weten, altijd vrijblijvend informatie

  • PPpietje

    Denisekimo.als je de volgende keer weer een gratis advertentie op dit forum plaatst,vergeet dan ook niet je inschrijvingsnummer van kamer van koophandel in Alanya bij te voegen en ook nog je BELASTINGNUMMER graag.

    of is het soms een liefdadigheidsinstelling wat jullie beheren??

    ps.je weet toch waar het belasting kantoor in Alanya ligt??

    Alles vrijblijvend natuurlijk,bedankt alvast voor je speciale medewerking.

    Groet Pietje.

  • Denisekimo

    ik heb geen kamer van koophandel nodig in Alanya Pietje want ik heb al een kamer van koophandel in Nederland Kvk nummer: 56526253

    BTW nummer: NL139732391B01

  • PPpietje

    Bedankt alvast ik zal het maandag zo doorgeven aan de FIOD in Eindhoven en de belasting dienst in Alanya.

    GRATIS TIP.,zorg ook nog voor een geldige werkvergunning in Alanya.maar ja, die zul je wel al hebben.

    Prettig weekend nog.

    Groet van een trouwe en eerlijke belasting betaler,in NEDERLAND en TURKIJE !!!!!!!!!

    Mvg. PIETJE.

  • Denisekimo

    dus omdat u een trouwe betaler bent dan ben ik dat niet ofzo? jeetje zeg… als u nog gegevens nodig heeft dan hoor ik het wel

  • PPpietje

    op de eerste plaats beschuldig ik u nergens van.ik vind het alleen wat zwakjes van u om op een gratis informatief forum met reclame te gaan leuren.

    en op de tweede plaats heb ik geen gegevens nodig van u.

    de desbetreffende instanties zullen eventueel wel contact met u opnemen. die zijn op dit moment toch aanwezig in Alanya.

    en op de derde plaats( scheepsrecht} als u werkzaamheden in Turkije verricht moet u in het bezit zijn van een geldige werkvergunning aldaar en ook belasting betalen aldaar.

    leuker kunnen we het niet voor u maken.

    u bent toevallig toch niet heel close met een zekere WILLEM V te Alanya???

    u praktijken komen me namelijk heel bekend voor.

    groet Pietje.

  • Denisekimo

    ik werk met niemand, wie is willem V, ik ben getrouwd met een Turk en daardoor ook een werkvergunning, ik help alleen vrienden hun woning te verkopen…….

  • Wil Hartog

    Leuk alweer een reclame!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Staan er nog niet genoeg op blijkbaar

    Huizen verkopen van je zelf of van/voor anderen kan ook (beter) op andere sites!!