tandarts in alanya

  • efsun

    Tandarts Turkije

    Zoekt u een tandarts in alanya kunt u me bellen. Ik werk bij een tandarts in alanya

    Efsun

    Telefoon nr. 0090 538 424 04 61

    tyilmaz1976_@hotmail.com

  • PPpietje

    Beste Efsun,

    Dit is geen reclame forum.

    Zo als je zelf moet weten,mogen tandartsen/praktijken geen reclame maken in Turkije.

    Uit eigen ervaring weet ik van een tandartskliniek in Alanya, dat mij gevraagd werd of ik nog cliënten kon aanleveren.

    Bij een volgend tandarts consult, zou ik dan een niet geringe korting krijgen op mijn eigen behandeling.

    Groetjes Pietje.

  • PPpietje

    Leuke bijverdienste efsun,chapeau.

    En dan ook nog via een gratis forum.klasse van je.

    weet je misschien ook nog een leuk goedkoop hotelletje in alanya??

    bedankt alvast.pietje

  • Nathalie.D

    .

    Hoi , ik ben juist opzoek na een betrouwbare tandarts in Turkije er moet groot onderhoud 8-) gedaan worden aan de tanden.

    In Nederland kost dat grapje meer dan € 4500,00 heb met Dental in Alanya contakt gehad en daar spreken ze over 1/3 van de prijs en ze spreken daar nederlands :)

    Is dit een goede tandarts in Alanya ?? of weet iemand nog een goede tandarts de vakantie is toch al geboekt voor 2 weken en wil dit gelijk doen.

    Groetjes

    Nathalie

  • mevita

    hallo, wanneer ga je naar alanya? bij het hotel in het straatje waar wij vaak komen zit een hele goeie tandarts op de hoek bij muhabbet sokak (efes straatje) direkt aan het kleopatrastrand, hij spreekt wel engels is een vriend van kennissen van ons en wij krijgen daar hoge korting, half mei zijn we daar…

  • Nathalie.D

    Hoi , wij zijn eind mei in Alanya we willen dit zeker in Turkije laten doen maar zijn wel opzoek na een betrouwbare tandarts

    Wij zitten met het hotel tegen de stad op en tegen het kleopatrastrand.

  • mevita

    wij zijn tot de 30e mei daar in hotel bebek , vermoed dat jullie niet ver van ons afzitten qua hotel, smorgens zijn we meestal tot 10.00 bij hotel en dan gaan we richting hotel savk waar we altijd op het kleopatrastrand liggen en waar tevens een mooi zwembad bij is en iedereen daar welkom is, als je dan ergens tijd hebt ga ik wel even met je naar de tandarts is bijna naast hotel bebek.als je bij hotel vraagt weten ze ons wel te vinden math en esther nagelstyliste met die lange nagels.groetjes

  • oba

    hallo Nathalie

    Als je een zeer goede tandarts zoekt dan kan ik je ook helpen .

    tandarts sebnem kalaycy is zeer vakbekwaam en hanteerd turkse tariefen en ze leeft met de patienten mee heeft al vele nederlandse patienten geholpen.

    Ze is gevestigt naast hotel eftalia aytur tegen over strandtent nr 3.

    Adress:Tandarst Sebnem Kalayci Guller Pinari Mahallesi Ahmet Asim Tokus caddesi tuzun apt. no:109 Daire:1 Tuzun Apt. 02425123234-05326443729:0535040

    wordt nederlands gesproken want haar vriend is nederlander.

    voor nederlandse afspraken bel 05350404612

    Groetjes oba