Visum

  • jaac

    hallo Wil

    Je hoeft geen creditkaart te kopen is er niemand in de familie of vrienden kring die je er mee kan helpen.

    Bij ons reisbureau kregen wij een brief als we geen creditcard hadden waren hun bereid mensen te helpen zo zijn er ook mensen die geen pc hebben.

    En oudere mensen vinden het moeilijk om in te vullen zo makkelijker worden las ik maar wanneer na 15 april denk ik.

    Ik ga het wel doen scheelt toch en wij hebben geen problemen met creditcard.

    Jaac

  • picasso03

    Hallo Alanya vrienden,

    ik heb inmiddels het visum voor mij en mijn vrouw geregeld via

    Per visum betaal je USD 20,00 dit komt neer op ongeveer € 14,91 en dat heb ik betaald via mijn credit card,( een andere manier van betalen is niet mogelijk )

    en heb de visums zelf uitgeprint en dat ging perfect.

    Je kan zelf de datum invullen, wanneer je Turkije binnen komt en dan blijft het een half jaar geldig vanaf de ingevoerde datum, maar je mag

    niet langer dan 90 dagen aan en gesloten in Turkije verblijven op het visum, maar dat was al zo.

    Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben en alvast een hele fijne vakantie. B)

  • Nathalie.D

    Hoi , dus na 11 April gaat die ook online € 25,00 kosten het visum ??

  • picasso03

    Ja maar volgens mij blijft het $20,00 kosten als je het via de Turkse site doet zoals ik heb aangegeven en met een credit card betaald.

    Laat je het door een bemiddelings kantoor doen via internet betaal je € 10,00 kosten en komt het visum op €25,00

  • PPpietje

    Beste alanya vrienden ,gister was ik bij de vreemdelingen politie in alanya om mijn ikamet te verlengen .

    Voor Nederlanders is het niet meer mogelijk om deze op het Buro te laten verlengen.

    Het schijnt nu per e-mail aangevraagd te moeten worden in Ankara en kan hooguit nog voor een jaar verlengd worden .

    Weet hier misschien iemand iets meer van af,of hoe en wat ,want alle aanwezige Nederlanders snapten er geen moer van,en de uitleg door de politie hier over is zeer summier of bijna helemaal niks.

    Verder heeft mijn vrouw vorige week 18april 25 euro moeten betalen voor haar visum,dit schijnt ook pas te zijn ingegaan.

    Weet er verder nog iemand iets van deze nieuwe regelingen af.

    Bedankt alvast voor alle bruikbare info.

    Mvg.Pietje