Goedkope tickets

  • Alanya63

    Hierbij een tip voor voordelige seat only tickets naar Antalya en Alanya/Gazipasa. Kijk eens op: http://www.fantasiereizen.com.

    Wij hebben hier tickets voor de meivakantie gekocht voor € 300.00 per stuk en dat is veruit de beste prijs die ik op internet heb kunnen vinden.

    Het zoeken naar tickets via hun site lukt niet echt maar ik heb ze gewoon via de mail benaderd en daar werd direct op gereageerd. Na betaling van de tickets had ik de volgende dag de tickets al in mijn mailbox.

    Ze zijn aangesloten bij GGTO (garantiefonds) en VvKR (soort ANVR voor kleinere reisorganisaties) so no worries there!

    Succes ermee!

  • bent

    bedankt voor de tip,

    fijne vakantie,

    bent

  • annemarie

    Hallo

    ik betaal 502 euro bij corendon

  • annemarie

    sorry 506 euro

  • annemarie

    voor 2 personen

  • mevita

    soms kan je beter nog het goedkoopste hotel nemen en dan gewoon daar heengaan waar je wil ben je soms nog goedkoper uit

  • Leo123

    Thomascook vanuit Brussel

  • Moniekie34

    Hoi, je kan ook goedkope tickets reserveren bij Neckerman en dan land je ook op gazipasa.

    Groeten Monique

  • turky

    Met een pakketreis ben je goedkoper uit dan met alleen een losse ticket,wij gaan nu voor normale prijs 595 euro vliegreis transfer appartement voor 15 dagen naar Alanya in mei.

    Met een losse ticket en dan nog transfer en appartement hadden wij veel meer kwijt geweest.Deze prijs 595 euro is voor samen .

    Waarom zeg ik normale prijs omdat er voor ons nog 100 euro korting afging dus werd dit echt kopie.