HOE IS HET OM TE WONEN IN MAHMUTLAR ???

  • Jadien

    Wij gaan in Alanya wonen en zoeken een appartement in een gewone woonwijk.

    Vaak geweest, maar ik ben benieuwd hoe het nu is om er daadwerkelijk te wonen.

    Waarom verkies jij Mahmutlar boven Alanya?

    Ik hoop vele verhalen te lezen te krijgen. Alvast bedankt.

    je mag me ook mailen: gewoonweerbaar@live.nl

  • Nelleke Koopmans

    Wij vinden het in Mahmutlar veel rustiger wat verkeer betrefd . Als je bij Mahmutlar aan de kust staat zie je boven Alanya de smog hangen . Verder kun je tegenwoordig alles kopen in Mahmutlar wat je ook maar zoekt . Ga eens kijken bij makelaardij Active en vraag naar Attila . Die zit aan de Barbarosstraat , vanaf de verkeerslichten aan de kust de Barbarosstraat links in en dan iets verderop aan de rechterkant . Hij heeft heel veel leuke huizen en appartementen die hij je graag toont .Heel veel succes !!

  • Jadien

    Dankjewel voor je reactie. Ik heb al mensen die me helpen met zoeken en regelen. Kun je me ook vertellen welke buurt je niet in Mahmutlar moet zijn om te wonen of welke buurt juist wel? En hoe is het in de wintermaanden?

  • Nelleke Koopmans

    Er wonen heel veel mensen hier dus er is ook in de winter veel reuring . Het maakt niet uit wie je hebt om je te helpen rondkijken kan nooit kwaad. Gegroet

  • Jadien

    Ja dat is waar. Kijk al veel te lang rond, nu maar eens stappen ondernemen. Bedankt.

  • brigette

    Wil er nog niet dood gevonden worden in dit vreselijke dorp, kan niet tippen aan Alanya , de huizenprijzen zijn ook zwaar overdreven , Alanya is een stad een heeft alles te bieden ook in de winter, koop a.u.b niet te snel, kijk uit met zogenaamde vrienden NL/Turks

  • harm82

    Iets minder grof mag ook wel .

    Volgens mijn was de vraag hoe het is om er te wonen en niet je mening over het dorp,maar goed als je je mening ook mag geven bij deze.

    Ik zou gek worden in alanya het gezeur als je bij de winkels loopt en de drukte in de stad zelf.

    Ik zou eerder voor mahmutlar kiezen je hebt er ook alles en het is rustiger iets waarom ik op vakantie ben maar goed ieder zn keus

  • Home Investment

    Beste Jadien,

    Mahmutlar kunt u meer zien als een nevenstad van Alanya. De winters zijn daar ook net als de rest in Alanya, rustiger.

    De huizenprijzen verschillen wel met in Alanya. Hoe dichter bij het hart van het centrum hoe hoger de prijzen. Dit is zoals iedere stad in de wereld.

    U geeft aan dat u vaak in Alanya bent geweest, bent u ook bekend met de wijk Oba?

    Bent u van plan om te kopen of te huren?

    Indien u vragen heeft, voelt u zich vrij om mij te contacteren.

    Met vriendelijke groet,

    Ilse

  • Nelleke Koopmans

    Wij hebben bijna 8 jaar in Mahmutlar gewoond en hadden heel erg geweldig daar , tegenover een school en het waren drie gebouwen met totaal 65 appartementen waarvan 10 met buitenlandse bewoners sommige soms en anderen vaker. Door een ongeluk moesten we terug naar Nederland wat ik nog steeds heel erg vind maar ja dit is niet iets waar je vrijwillig voor kiest .

    Ons appartement staat leeg ( kompleet ingericht ) en is te koop . Ga gewoon een door Mahmutlar wandelen en ervaar hoe snel je van of naar Alanya bent.. Veel succes gewenst .

  • Nelleke Koopmans

    Het ging er niet om, om het huis te verkopen , ik legde alleen de situatie even uit . Zorg in elk geval dat er niet te veel verkeer voorbij komt en dat er een goede bewonersvereniging is . Ga een paar keer kijken en probeer met bewoners in kontakt te komen , niet om te zeggen dat je er wil komen wonen maar algemene info over het geheel. Veel succes !!