werkgroep starten voor gedupeerden dreamparcs nr 1 en 2

  • fairy-alanya

    Beste mensen,

    samen de krachten bundelen en samen ervarıngen delen en alle

    bruikbare informatie ordenen zodat de gedupeerden hun recht kunnen halen.

    heb je interesse om deel te nemen onder proffesionele leiding meld je dan aan.

    met vr. groet.

    fairy-alanya

  • PPpietje

    Beste fairy,

    wij zijn al meer dan twee jaar bezig met de boel op orde te krijgen in dat dreamparcs projekt.

    Willem Visser is met de noorderzon vertrokken.

    Euro Alanya is failliet.

    Iskan zullen de eigenaren zelf moeten gaan aanvragen, met de bijbehorende gigantische kosten.

    B en H, De bouwheren weten nergens van af.

    Garantie hebben deze twee heren nog nooit van gehoord.

    De VVE van dreamparcs2 is zo goed als bankroet, helemaal kaal geplukt door WILLEM VISSER en consorten!!!!!!!!!1

    Accoord, recht kunnen we misschien wel krijgen, na jaren procederen en torenhoge advokaatkosten, maar naar ons geld kunnen we wel FLUITEN!!!!!!!!!!!!!!!!

    Er lopen daar bij dreamparcs heel veel mensen met boter op hun hoofd.

    dus ik zou zeggen,boontje komt om zijn loontje.

    Ik zeg maar zo, een kale kip kan je niet meer plukken!!!!

    Of eigen schuld, dikke bult.

    Veel succes toegewenst, met je actie.

  • mark cousse

    Ik ben eigenaar van DH2 , wat is daar gaande???

  • nanneven

    Beste,

    Zijn jullie hier op de ledenvergadering a,s woensdag

    Zijn jullie van II of van III

    De ledenvergadering is voor II.

    Wat willen jullie gaan doen,

    Jullie mogen wel opschieten

  • ronny43@live.be

    Beste fairy,

    Ik moet mij aanmelden voor iets te beginnen,maar als ik mijn steun

    geef wil ik wel weten aan wie!

    Aan de Heer Hulsberg,wat bedoeld u met eigen schuld,ik heb gewoon

    een appartement gekocht en alles op tijd betaald maar moet nog twee

    jaar huurgelden ontvangen,is dit dan mijn schuld,wat een onzin!

    Ben vanaf het begin zeer kritisch geweest maar men reageerde gewoon

    niet op mijn vele mails,want ik overdreef.Ik weet nu dat alles wat ik mailde

    is uitgekomen!Ze zijn blijven bouwen aan DH3 en dit terwijl er nog veel

    schuld was aan mensen die verhuurden,hier is door het vve nooit iets

    aan gedaan!!!!

    Ik heb gehoord dat Mvr C.H de helft van de aandelen heeft van Tulip Housing Alanya

    is daar dan niets te halen?

  • nanneven

    Goedemorgen,

    Hoe zit het met die werkgroep.

    Maak je bekend en mail me ik ben nu nog in Turkeij.

    Volgens mij is dit toch hard nodig want het gaat gewoon verder hier

    Visser zit op kantoor in Alanya ben er gisteren nog geweest

    Deze oplichter en aanhangers moeten gestopt worden.

    Wacht niet meer te lang het heeft lang genoeg gebeurd.

  • PPpietje

    Beste nan neven,op de eerste plaats vind ik het een prestatie, dat jullie die willem visser en corinne hoefkens( Alle twee oplichters!!) van het park verwijderd hebben, het is al een heel sterk begin.

    Op dit moment heb ik uit betrouwbare bron vernomen, dat er nog een handlanger van visser/hoefkens verblijfd op het park, een zekere Wim Kolijn met zijn russchische vriendin(zegt genoeg volgens mij!)

    huur betalen kan die niet, hij heeft geen inkomsten en geen bezit, volgens de turkse justitie en bel. dienst heeft die ook geen werkvergunning, dus lijkt het me niet zo moeilijk om hem ook van het park te verwijderen.

    er schijnt ook vorige week aangifte tegen die Kolijn in Nederland bij justitie te zijn gedaan, ivm. met uitkeringsfraude en bel. ontduiking in nederland !!!!!

    dus die euro alanya Boys zijn niet zoon lieverdjes, eerder crimineel ingesteld.

    Dan ook nog eens goed nieuws!!!

    Een hele grote nederlandse krant heeft haar onderzoek zo goed als afgerond, inzake de frauduleuze en criminele activiteiten van het beruchte trio.Visser-Hoefkens-kolijn.

    Trouwens die werkgroep sta ik helemaal achter, de huurgelden etc, zijn jullie kwijt, maar het geeft ook wel weer eens een fijn gevoel, om weer eens zelf de baas te zijn van jullie app. opdreamhomes2.

    Mvg.

  • Dream Homes 2 eigenaar

    Hallo Nan Neven en Lei Hamers,

    Dat jullie na het verzieken van de sfeer op het park ook hier op internet zo bezig zijn is ontzettend laag! Heb begrepen van een andere eigenaar dat Nan Neven uit Hulsberg komt dus wat een toeval hier de ene persoon heet Nan Neven en de ander Hulsberg die hier zulke leuke verhalen plaatsen.

    Wij en vele andere eigenaren zijn altijd en nog steeds perfect geholpen en de service was altijd top en wij zijn zeker niet opgelicht en ook de vve niet!

    Natuurlijk zijn er probleempjes die je overal hebt en 1 van de problemen is de achterstand van huurinkomsten en zal zeker ook goed komen.

    Groeten,

    Dream Homes 2 eigenaar

  • nanneven

    Als je lef hebt maak je dan bekend, doe ik toch ook.

    Dag Willem Visser of heb je liever Frits Jansen.

    Helaas jou stijl van schrijven evenals je manier van praten is bekend

    Droom maar door, maar bewaar er een je hebt hen dadelijk nodig.

  • PPpietje

    Beste Willem Visser/Frits Janssen of hoe jeje ook mag noemen, wie bedoel je met wij en vele andere eigenaren???????????????/

    Durf dan ook met namen uit te komen, of verzin je dat weer eens, zo als je alles doet!!!!!!!

    Achterstand Huurinkomsten ,noem je dat een kleinigheid??????

    Volgens mijn/onze informatie, en dat kan ik ook allemaal bewijzen,is het uit tebetalen bedrag dat jij nog aan verhuurders moet uitbetalen, inmiddels ruim de 300.000euro overschreden!!!!!!!!!!!

    En dat waterpark van je, tennisbanen etc. is dat er ook al????

    Of is dat ook een foutje????

    het is ook bekend, dat jij geregeld app. op dreamhomes, twee keer verkoopt, dus dubbele winst, en geen tapu natuurlijk, ook een foutje zeker????

    Zit je nog steeds in dat illegale kantoor van je op dreamhomes 2?????

    Of ben je daar door de eigenaren vorige week uitgezet??????!!!!!!!!!!!

    Ik zou je graag uitnodigen om een kopje koffie te komen drinken met ons in nederland, maar dan wel op het politieburo, daar kan je je verhaal wel kwijt.

    ps. als je geen geld hebt voor een vliegticket, geen probleem,

    sturen wij je wel eentje per mail op.

    Groetjes uit Maastricht.