ferry van alanya naar cyprus

  • victor

    hoi las in het nieuws van alanya dat er 2 maal in de week een fast ferry vaart naar Cyprus vanaf alanya

    is er toevallig iemand die hier meer over kan vertellen en of het de moeite is om daar te gaan kijken de overtocht duurt 2 uur stond erbij maar kon verder eigenlijk niet meer info krijgen

    lijkt me wel leuk

    nou als er iemand is die hier meer over kan vertellen hoor ik het graag

    grt vic

  • Iris

    Beste Vic,

    Er gaat inderdaad een ferry vanaf april naar Cyprus, de reis die duurt zo'n twee uur en hij gaat ongeveer 2/3 keer per week. Het precieze schema moet ik nog ontvangen voor 2011 maar je kunt in Alanya bij ons kantoor terecht voor meer informatie en tickets. Stuur ons anders voor je van plan bent te gaan even een email info@alanyaholidayservices.com dan heb ik meer details. Groetjes Iris

  • Dilek

    Wat is bij benadering de prijs van de overtocht? En kan dat (retour) op 1 dag of moet je er overnachten?

  • jan

    Hallo iris kan je ook met de boot mee voor een visum en kan dat in een dag en wat gaat dat kosten.ik denk dat er veel nederlanders dat wel zien zitten. graag zou ik wat van je horen.

  • Liv

    Wat kost een Ferry tocht naar Cyprus en waar kun je die boeken in Alyana?

  • Martin Wijffelaars

    Hallo,

    Wij zouden graag met de ferry naar Cyprus gaan en van Cyprus ook met een ferry naar Israel. Is het mogelijk om vanuit het noordelijk deel van Cyprus naar Limassol te reizen en een week later bijvoorbeeld terug te gaan? Reactie graag naar m.wijffelaars@xs4all.nl

    Groeten, Martin

  • c.vdzeijden@kpnplanet.nl

    Hallo, gaat er ook een Ferry van Cyprus naar Alanya, wij zitten in in september in Famagusta