WANDELEN IN -EN ROND ALANYA

  • John

    Aan alle sportievelingen,

    Elke woensdag wordt er door John en Marij een wandeling georganiseerd in -en rond Alanya. We vertrekken met een busje naar hoger gelegen gebied en maken ter plaatse een adembenemende wandeling. Iedereen neemt een lunchpakket mee en rond de middag zetten we ons neer in de natuur om samen te eten. Er worden koffiepauzes ingelast en we passen ons aan de snelheid van de wandelaars aan. Het zijn stevige wandelingen, goed schoeisel is een vereiste. U leert een heel nieuw Alanya kennen, weg van de toeristische trekpleisters en het drukke stadsleven. Er wordt een kleine bijdrage gevraagd voor het busvervoer, wat tijdens de lunchpauze wordt opgehaald.

    Groepen van 21 personen zijn het maximum, inschrijven is daarom noodzakelijk.

    Commerciële doeleinden worden (buiten)uitgesloten, we zijn een wandelgroep, en dat willen we zo houden.

    Alle geïnteresseerden mogen contact opnemen via volgend mailadres:

    jmbaetens@ttmail.com

    sportieve groeten en hopelijk tot later!

    John

  • Wil

    Leuk idee!!

    Jammer dat mijn man geen afstanden meer kan lopen. Voor zelfs kleine afstanden hebben wij al bijv. een taxi of de dolmus nodig.

    Maar ik denk en weet wel vrijwel zeker dat je met de wandelingen veel ziet, meer van de echte Turkse cultuur en de dieren die in de natuur leven, zoals bijv. allerlei hagedissen, o.a. kameleons.

  • john en marij

    Voor meer informatie met foto's

    ga naar: www.niga-turkije.nl en klik op de home page op wandeling.

    John en Marij

  • jos wennekes

    Hallo Dames en Heren.

    Wij zitten van af 17mei tot 30 mei in Draemhomes resort in Konakli.

    En we houden van wandelen.

    Dus graag wat kost het ,kunnen we opgehaald worden wanneer?

    Bij voorbaat dank groetjes Jos Yolande.

  • Nicky

    Hallo John en Marij,

    Worden deze wandelingen ook nog in september georganiseerd?

    Groetjes Nicky

  • Bettyb

    Beste ,

    wij hebben onlangs in Oba een appartement gekocht en wij zijn wandelaars uit Belgie .

    Nu lezen we dat hier elke woensdag een groepje gaat wandelen en wij zouden graag meegaan , vanaf september zijn we er weer en dan zouden we graag met julie mee gaan wandelen .

    groeten

    Betty

  • jmbaetens

    Hallo,

    (tu) onze wandelingen beginnen 1 oktober en iedereen die van ontdekken en wandelen houd is van harte welkom.

    Neem voor die tijd contact op per e-mail, dan kunnen we het bulletin toe sturen

    Groetjes

    John en Marij

  • jmbaetens

    Hallo Bettyb

    Per oktober beginnen de nieuwe wandelingen omdat het nu nog te warm is.

    Laat maar iets voor die tijd per mail weten.

    Groetjes

    John en Marij

  • jmbaetens

    Ons e-mail adress voor de info vanaf laatste week september-jmbaetens@ttmail.com-

    Groetjes

    John en Marij

  • careldujardin@hotmail.com

    Hallo, mijn vrouw en ik zijn tussen 29 april en 9 mei weer in Alanya. Als er in deze periode een wandeltocht wordt georganiseerd , zijn wij graag van de partij. Wij zijn 58 en 59 jaar oud en hebben een redelijke conditie.

    Met vriendelijke groet

    Carel en Fyan