scootmobiel

  • Gerrit Muyen

    Hallo Ik ga met mijn moeder in Juni naar turkije, in Nederland rijdt ze met een scootmobiel, nu is het mij vraag kan ze ook ergens in Alanya een scootmobiel huren?

  • wilma

    In Maart jl. zat er een man bij ons in t vliegtuig die m gewoon mee nam . Kan dus ook !! even navragen bij de maatschappij. Groet Wilma

  • vivaturkije

    Ik weet niet waar je heen gaat in Turkije, maar Alanya is nu niet de meest geschikte plek voor iemand die niet goed ter been is.

    Vreselijk ongelijk, en stoepranden die soms wel 40 cm hoog zijn.

  • wilma

    Beste vivaturkije, wanneer was jij voor de laatste keer in Alanya ??De hele boulevard vanaf het lunapark tot aan Grand Kaptan én hele delen van de stad zijn heerlijk te gaan . Ook zijn er aan de stoepen op en af-ritten voor rolstoel gebruikers . Als je een jaar of twee niet geweest bent kan je Alanya niet meer terug.Veel vakantieplezier gewenst.

  • vivaturkije

    oke, ik ben er inderdaad 2 jaar niet meer, ik ben vreemd gegaan naar Marmaris, Side en Bodrum……maar dit jaar ga ik weer, dus sorry voor de verkeerde info.

    groetjes

  • wilma

    Niks mis mee hoor maar t veranderd ook zo snel hier !! Maar kom,kijk en geniet !!

  • Karina_

    Hallo Wilma, je hebt gelijk… ze werken heel hard de laatste jaren om te straten in Alanya te verbeteren!!! Kan ervan mee praten : 2X een voet gebroken in het verleden in Alanya (even afkloppen… de laatste 2 jaar niet meer) Was wel eigen schuld, moet je maar niet op hoge hakken lopen:)))))) woensdag over een week zijn we weer in Alanya heerlijk!!!

    Heel veel groetjes Karina

  • Theo

    Maar hoe zit het nu, kun je er ook een scootmobiel huren in Alanya

  • j

    Daar ben ik nu ook heel benieuwd na. Er zal toch vast wel iemand zijn

    die dat weet.