webcam's Alanya

  • pippi

    Heee wat leuk, nu zat ik weer even te kijken en zag dat er 2 webcam's op een andere kant gericht zijn, waarschijnlijk een slaggie gedraaid, nu weet ik dus precies waar ze hangen, echt heel leuk!

    Voor degene die nog niet kunnen kijken, probeer erachter te komen waardoor het niet lukt want het is zeker de moeite waard om te kijken.

    Zo miezerig als het hier is, zo zonnig is het daar nu!! Echt een aanrader, en zo zijn we er toch een beetje zonder risico op vogelgriep te lopen ;)

    groetjes Pip

  • Bianca

    Ik ben de link kwijt, en ik kan hem hier ook niet terug vinden.

    Pip, wil jij hem ff opnieuw op het forum zettern voor mij.

    Bedankt!

    Bianca.

  • Bianca

    Ik heb hem al gevonden via mijn geschiedenis.

    Het vreemde is wel dat ik het hier op het forum niet meet terug kon vinden.

    Ben ik nou gek, of is dat onderwerp weggehaald?

    Groetjes Bianca.

  • bosman

    Ja Bianca je hebt gelijk het is eraf gehaald! Waarom weet ik ook niet!

    Maar hier komt het nog een keer als je hem weer zoek mocht raken!

    http://www.echt-hollands.com/

    Groetjes

  • Bianca

    Ik vraag me wel af waarom het weggehaald is dan.

    In elk geval bedankt voor je reactie ;-)

    Groetjes Bianca.

  • bosman

    Ik zou het niet weten maar ik heb hem in mijn favorieten gezet dus ik kan kijken hoe het gaat in Alanya!

    Groetjes en veel kijkplezier!

  • Bianca

    Grappig he, het valt mij trouwens op dat het best wel druk op straat is in Alanya, ik heb de cam van het kruispunt nu op mijn scherm en er zijn veel mensen op straat daar, de hele tijd al. Echt grappig om zo Alanya “life” op afstand te zien.

    Groetjes Bianca.

  • pippi

    Nou ik zie dat je het antwoord al hebt Bianca………… ik kom net pas thuis en lees je berichtje. Ik ga ook altijd via http://www.echt-hollands.com/index1.html ( bistro floyd) naar de webcam's. Zowiezo zit ik vaak op de site van Floyd en Leonie, vind het altijd heel leuk om de blijf bij te lezen, Leonie kan het zo levendig vertellen!

    Aangezien mijn ouders nu in Alanya wonen vind ik het helemaal geweldig om via de webcam's mee te kijken, misschien zie ik ze wel een keer voorbij scheuren.

    Wel vreemd trouwens dat die ander topic is weggehaald, stonden toch geen rare dingen in??

    groetjes Pip

  • Jos Waszkiewicz

    Heeft iemand enig idee waar de webcams staan???

    Ik heb al zitten te turen maar kom er bij een paar niet uit…

  • wilma

    krijg de Pip PIP met je vogelgriep hihi Groetjes WILMA