wie raad mij aan om naar alanya te gaan??

  • jo

    ik ben vorig jaar naar marmaris geweest,nu wil ik graag naar alanya!maar sommige zeggen dat marmaris leuker is dan alanya!is dat zo??ik hoop dat het net zo leuk is want ik wil graag weer naar turkije maar wel naar een andere plaats! alvast bedankt!

  • Pebbie

    ik ben zowel in Marmaris als Alanya geweest en vond Marmaris persoonlijk een stuk leuker. Mensen waren gemoedelijker, gezelliger etc etc. Had in Alanya het idee dat er alleen maar sjacho's rondliepen, maar dat is zoals ik het ervaren heb. Er zijn nl. ook genoeg mensen die zweren bij Alanya ipv Marmaris, kwestie van persoonlijke smaak dus.

  • agnes

    Marmaris ben ik nog nooit geweest. Ik kom nu 4 jaar in Alanya en ik zou echt nergens anders meer heen willen.

  • Omer

    Hai

    Wij zijn 1 x in Marmaris geweest en 5 x in Alanya dus dan weet je genoeg.

    Wij vinden Alanya veel leuker dan Marmaris.

    Qua strand is die van Alanya al mooier en breder. Het centrum vinden wij ook

    leuker.

    Wij vinden Kusadasi ook leuker dan Marmaris. Daar zijn we 2x geweest.

    Dit jaar gaan we naar Kusadasi en naar Alanya.

    Maar ja het blijft toch iets persoonlijks.

    groetjes Jacqueline

  • Simon

    Ben een keer in Mamaris geweest en echt nooit meer

    Voor mij alleen nog maar Alanya

    Gr. Simon

  • Jos Waszkiewicz

    Voor mij ook alleen maar Alanya.

    Ik ben er nu 5 keer geweest en ik heb alweer geboekt voor april.

    Alanya heeft een leuk centrum en breed mooi strand. Je kunt vanalles in Alanya doen. Je verveelt je geen moment! Misschien moet je wat plaatjes en info bekijken.

    Het blijft natuurlijk een persoonlijke keus ;-)

    Groetjes Saskia

  • Peggy

    Hoi Jo,

    Ben 1x in Marmaris 3x in Kusadasi en ik meen 7x in Alanya.Ik vond Marmaris het minst leuke.Kasadasi wil ik graag nog een keer terug en Alanya heb ik nu wel gezien maar dat zeg ik al een tijdje en iedere keer kom ik toch weer in Alanya terecht.Maar het toch wel persoonlijk.Maar ik vond Marmaris niet echt gezellig maar dat komt misschien ook omdat toen wij er waren er steeds meer winkels dichtgingen.Wij waren er de eerste 2 weken van oktober en toen we na huis gingen was er al veel dicht terwijl de herfstvakantie nog moest beginnen.Terwijl ik in Alanya wel eens in oktober ben geweest en toen was het nog gezellig.Dus denk dat je gewoon moet gaan en dan kan je na die tjid zelf bepalen wat je het leukst vond.Misschien vind jij Marmaris wel leuker maar daar kom je alleen achter als je dit jaar naar Alanya gaat.Succes!!!!

    Gr Peggy

  • jo

    heel erg bedankt voor jullie reacties!! hier kan ik wel wat mee!

  • Marieke

    Ik zou zeggen, ga gewoon en oordeel zelf:D

    Het is en blijft iets persoonlijks…