Op vakantie naar de Turkse Riviera

  • Kees G

    Hoi, wij willen graag op vakantie naar Side, Belek of Alanya in de week van Hemelvaart, wie heeft er advies voor mij naar welke plaats ik t beste kan gaan welk hotel/appartement, waar ik t beste kan boeken, ik heb zelf gekeken op DTI.nl ziet er allemaal goed en redelijk geprijst. We zijn met z'n vieren 2 volwassenen en 2 jonge kinderen. Ik hoor t wel van jullie.

  • chinno

    Hoi

    Het ligt er natuurlijk ook aan wat je wensen zijn?

    Wil je all incl?

    Of gewoon lekker vrij zijn en buiten de deur eten,

    Dan lijkt me Alanya wel iets voor jullie.

    Side en Belek zijn zeer rustig en wat mij betreft niks te doen.

    vg: chinno

  • Jos Waszkiewicz

    Ik ben het met Chinno eens. Als je 2 jonge kinderen hebt is het misschien handig om een all-innclusive hotel te nemen. Maar in een appartement kan ook prima. Er is in Alanya genoeg te doen! Voor de kinderen is het leuk om het Aquapark in Alanya te bezoeken.

    Er zo zijn nog heel veel dingen te doen!!

    Boottocht, jeepsafari, hamam, dorpentocht, watervallen enz.

    Op google kun je ook heel veel informatie vinden over Alanya en in reisgidsen ok.

    Het ligt er natuurlijk allemaal aan wat je in de vakantie wilt doen en wat de eisen zijn ;-)

    Groetjes Saskia

  • Annelies

    hallo,

    Voor goede all incl hotels vind ik Side zelf beter, Je hebt er een leuk centrum niet te groot maar wel erg gezellig, 1x in de week is er ook eenn hele grote markt wat ook erg leuk is om een keer naar toe te gaan, belek is meer voor golfen en is erg rustig en Alanya is verders ook wel leuk maar wel veel groter en drukker.

    De excursies van uit alanya die Saskia noemde zijn ook allemaal wel in Side te boeken.

    groetjes Annelies

  • Wim

    kijk eens bij OAD,die hebben groote kinderkorting.

    Groeten Wim

  • riet.hartman

    www.kidsworld.tokijk hier maar eens op lijkt mij voor kinderen heel leuk.waar het in turkij zit weet ik niet.