Geboekt!

  • Bianca

    Wij hebben weer geboekt. We vertrekken 16 juni voor 15 dagen naar Alanya, Angora Beach.

    Dit jaar nemen wij mijn moeder mee, het zal voor haar de 1e keer zijn zonder mijn vader, die helaas verleden jaar overleden is.

    Nog ruim 5 maanden, het aftellen is begonnen ;-)…..

    Groetjes Bianca.

  • Jentine

    Lekker he Bianca? Wij hebben ook geboekt. 10 mei gaan we voor 3 weken.

    Heerlijk voor ons want onze dochter is 31 december voorgoed naar Turkije vertrokken. Dus zijn we een paar weken dicht bij haar.

    Groetjes

  • Jos Waszkiewicz

    Heerlijk he dat aftellen ;-)

    Ik heb vandaag ook toevallig geboekt!

    Ik vertrek 15 april tot 22 april. Ik heb een los vliegticket genomen. Ik blijf nl bij m'n vriend die week ;-)

    Ik had net de laatste stoel!!! :D

    Groetjes Saskia

  • Mario

    Ik heb ook geboekt maar voor iets later namelijk 15 juli voor 2 weekjes nu maar aftellen ik ga naar Doganay Beach.

    Allemaal een prettige vakantie en wie nog op zoek is naar een vakantie succes ermee en veel plezier met het doorbladeren van de boekjes of het surfen op internet.

    groetjes Mario

  • pippi

    mag ik zo vrij zijn om te vragen waar je geboekt hebt en wat je ervoor kwijt bent?? Aangezien er zoveel goede berichten zijn over angora beach zou ik er ook graag heen willen. Als ik dan weet welke gids ik het beste kan halen dan scheelt dat een hoop uitzoekerij voor mij. Het gaat bij mij om 2 weken mei/juni.

    Veel voorpret gewenst alvast,

    groetjes pip

  • agnes

    He Bianca,

    lekker dat je al geboek hebt! Nu kan het aftellen gaan beginnen.

    Wij gaan binnenkort ook maar weer kijken om te boeken.

    Groetjes,

    Agnes

  • Bianca

    Hoi Pippi,

    Wij hebben bij Jiba geboekt, voor 15 dagen zijn wij iets minder dan 300 euro p.p. kwijt. Je moet er wel rekening mee houden dat je alleen ontbijt hebt, dus alles wat je verder aan eten en drinken gebruikt, moet apart betaald worden. Dit geldt ook voor het strand… ligbedden etc. Het lijkt goedkoop, maar je bent meer geld kwijt dan wanneer je half pension of all-in elders boekt.

    Wij boeken eigenlijk altijd via Jiba, ook dit keer kwam deze goedkoper uit dan bij de andere reisorganisaties.

    Ik weet niet of je folders van Jiba opgestuurd kan krijgen, aangezien er alleen via internet bij hun geboekt kan worden.

    Het adres is : www.jiba.nl

    Veel succes!

    Groetjes Bianca.

  • seher

    Lekker om weer af te kunnen tellen hoor Bianca. Leuk dat je moeder ook meegaat.

    Ik heb nog niets geboekt maar mijn vakanties zijn al wel goedgekeurd…vooralsnog ga ik dit jaar in ieder geval 4x…

  • Joost-SIIa

    Hoi Bianca,

    heerlijk vooruitzicht !

    Je bent wel Alanya-verslaafd inmiddels he ?

    Goed van je moeder dat ze met jullie meegaat.

    Groetjes Nienke

    (ik heb nog geen concrete vakantieplannen voor dit jaar, moet eigenlijk sparen)

  • jannie

    HOI BIANCA, JIJ KAN JE WEER GAAN VERHEUGEN OP DE VAKANTIE, FIJN DAT JE MOEDER OOK MEE GAAT AL ZAL HET NIET GEMAKKELIJK ZIJN ZO VOOR HET EERST ZONDER JE PA. HOOP DAT ZE HET NAAR HAAR ZIN ZAL HEBBEN EN JULLIE OOK. GROETJES