int-travelclub

  • Jannis

    Omdat wij verschillende malen naar Alanya geweest zijn met int-travelclub wilden wij daar weer boeken. Helaas wordt er gemeld dat de site uit de lucht is.Weet iemand wat daar aan de hand is ?

  • jannie

    MISSCHIEN NET ALS VOORGANGER BRAVO OOK OP DE FLES.

  • Tjitske

    Ik heb de vorige week nog geboekt. het valt onder correndon.Ik had de gids in huis.

  • Tjitske

    Oeps , foutje. het was spirit-travel.

  • Annelies

    Hey hallo Jannis,

    Ik heb zelf vorig jaar stage gelopen bij Int travelclub. En heb in alanya stage gelopen de bedoeling was dat ik 5 maanden bij hun zou blijven, en na twee weken werd ik op de straat gezet door hun omdat ze failliet waren verklaard. Die dag heeft mijn vader naar hun toe gebeld om te vragen wat nou precies de bedoeling was want ja ikz at daar wel in Turkije zonder stage plaats toen vertelde hij mn vader dat hij (nederlander) en een turk samen waren ze baas, dat ze onderling ruzie hadden gekregen en dat de turk in Turkije zat te verkondigen dat ze failliet waren verklaard, maar dat hijw el graag wou dat ik zou blijven.

    Ik heb toen toch de keuze gemaakt om ergens ander snaar toe oiver te stappen (golden tours) en kreeg een paar weken later als nog de mededeling dat ze wel echt failliet waren verklaard. Ik heb zelf nooit een telefoontje van hun gehad en dat terwijl ik voor hun organisatie werkte in het buitenland. Ook al zouden ze nog wel bestaan ik zou er nooit meer boeken omdat ik het belachelijke mensen vind….Dat ik van mensen op straat moest horen dat ze failliet waren eechtd om…

    Dat si het wel zo ongeveer over Int travel club denk ik… (ja word al kwaad als ik aan hun dnek haha)

    groetjes annelies