lekker aftellen

  • marcel

    Van de week geboekt ,30mei naar eftalia aythur .Met vriendin en dochter van 4 maanden.Kijk er nu al naar uit

  • Yvie

    Heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk…………!!! Lekker iets om naartoe te leven. Ik heb nog niet geboekt, maar ga morgen even naar het reisbureau om boeken te halen. Jullie gaan genieten. 1ste keer????

  • marcel

    Nee hoor dit wordt onze derde keer naar dit appartement.Alleen nu met ze drieen.Zijn dit jaar geweest van 17 april tot 1 mei. en het jaar daarvoor in oktober.Yvie schreef:

    >

    > Heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk…………!!! Lekker iets om naartoe

    > te leven. Ik heb nog niet geboekt, maar ga morgen even naar

    > het reisbureau om boeken te halen. Jullie gaan genieten. 1ste

    > keer????

  • Yvie

    Ohhhhh, dus bij jullie is de verslavinging ook al wel toegeslagen. lekker hoor !!!

  • Yvie

    Ik bedoel verslaving !!!

  • ***Ringmaster***

    morgen over 18 weken gaan we weg. Dat is dus echt aftellen. Heerlijk 11 dagen zon, zee, strand, lekker eten en stappen.

  • Karina_

    Iedereen een heel gezond en gelukkig nieuw jaar!!! Ik ga zo de koffers pakken… en morgen voor 3 weken naar alanya…. heerlijk! dit is voor mij al de derde keer in 1 jaar, (11 weken totaal) heerlijk om al onze vrienden weer te zien!!! En om ons Turks een beetje te oefenen (wij gaan naar een avondschool) het is niet echt eenvoudig, maar ontzettend leuk! We leren er heel veel.

    Lieve mensen….. jullie horen nog van me!!

    Liefs Karina

  • jannie

    HEEL VEEL PLEZIER IN TURKIJE EN GENIET ERVAN. GROETJES

  • Jos Waszkiewicz

    Heel veel plezier in Alanya!!

    Suc6 met je Turks, ik weet het, het is een erg moeilijke taal!

    Naar welke Turkse avondschool ga je in Alanya? en waar zit die school?

    Ik heb daar nl wel belangstelling in!

    Ik hoop dat je het nog leest en anders alvast een hele fijne vakantie toegewenst!

    Groetjes Saskia

  • corry

    Heel veel plezier.Ik ga denk ik einde van de maand weer een weekje.Ga van de week eens rondneuzen tussen de aanbiedingen.Ik ben ook turks aan het leren,maar ik zit in nederland op school.Het is soms wel moeilijk.Nou geniet er maar van.

    Grt corry