gezocht: iemand om samen appartementje in Alanya te huren

  • Nelly

    Hallo,

    3 maand geleden ben ik op vakantie geweest naar Alanya!Bij de terugkeer hadden ik en mijn vriendin besloten om samen terug te keren voor 1jaar!!!Nu krabbelt die vriendin terug en moet ik dus alleen vertrekken!Dit betekent ook dat ik alleen de huur moet betalen van het appartementje waar ik zou intrekken…Dus zoek ik iemand die samen met mij in dit appartementje zou willen wonen!Het is perfect gelegen, dicht bij centrum en strand en heb internetaansluiting! ik zoek dus vooral een spontane meid met een beetje verantwoordelijkheidsgevoel en iemand die het dus ook ziet zitten om daar een tijdje te verblijven!!!Ik vetrek al 27 december, en trek dus vanaf dan in in mijn appartementje en hoop dus op een spoedig antwoord!!!

    Dus alle meiden die dit avontuur willen aangaan, laat mij zeker iets weten !!!!!

    Groetjes

    Nelly

  • agnes

    Ik zou echt zo met je meegaan.

    Maar heb je al iets van een baan op het oog?

    Je moet daar tenslotte ook ergens van kunnen leven.

  • Nelly

    Hey,

    Ik ben in contact met een bedrijf en indien dit niet zou lukken hebben ze mij al verteld dat het daar ter plekke binnenspringen bij immokantoren en dergelijke wel werk moet opleveren! Het is en blijft een risico, maar alles is gepland! Zoiezo vanaf april is het simpel van werk te vinden vooral als reisleidster of iets dergelijks!

    Meen je het dat je zou meegaan?? Vertrek je binnekort ook naar turkije? Heb jij daar dan al werk?? Laat mij zeker nog iets meer weten

    Groetjes

    Nelly

  • seher

    Nelly ik hoop echt voor je dat het allemaal gaat lukken want je moet je wel realiseren dat het nu eigenlijk heel rustig is in Alanya.en dat de baantjes nu echt niet voor het oprapen liggen.

    Maar ik wens je natuurlijk heel veel succes, heb je daar wel vrienden of kennissen wonen?

  • maaike

    hoihoi nelly

    ik weet niet of je dit nog lees om dat je momenteel al in turkije ben natuurlijk ik wil graag naar alanya verhuizen en werken daar is dat appartement in de stad of i shet ver van centrum ik wil graag appartment met je delen

    hopelijk lees je dit nog groetjes maaike