Ik heb geboekt

  • Yvonne7312

    Hallo Allemaal

    Ik heb al vast voor de zomer geboekt. Wij gaan 11 dagen naar Hotel club Titan Garden in konakli (alanya). Ik heb goede berichten gelezen op vakantiereiswijzer. Ben erg benieuwd.

    Weet iemand of je daar kan snorkelen? Wij zijn nog nooit in Alanya geweest.

    Vorig jaar waren we in Sarigerme. Een heerlijke vakantie gehad.

    Yvonne

  • Jos Waszkiewicz

    Wat leuk dat je voor Alanya gekozen hebt!

    Je zult er geen spijt van krijgen :-)

    Je kan in Alanya wel snorkelen maar dan is wel verstandig om een boottour te maken. Met de boottour ga je de zee op en je gaat regelmatig stoppen om te zwemmen. Daarbij is natuurlijk de gelegenheid om te snorkelen!

    Ik snorkel ook regelmatig als ik in Alanya ben en het is echt gaaf om de mooie visjes enz te zien.

    Ook kun je een paar grotten bezoeken tijdens de boottour en daar kun je ook wel aardig snorkelen.

    Als je wilt duiken kan dat ook! Dat is ook mogelijk in Alanya!

    Groetjes Saskia

  • agnes

    Wat een heerlijk vooruitzicht heb je dan nu al!

    Je zal er vast geen spijt van krijgen!

    Wanneer ga je? Welke maand?

  • Yvonne7312

    Wij gaan 22 juli….zucht…duurt nog lang, met z'n vijven. Ik heb er heeeel veeel zin in, ben erg benieuwd hoe het daar is.

    Yvonne

  • Jessy10

    Hoi allemaal,

    Ik dacht dat wij er al snel bij waren met het boeken van onze vakantie, maar schijnbaar zijn er mensen die het nog sneller kunnen.Wij vertrekken 23 mei voor 12 dagen naar Alanya, heb er al erg veel zin in.Afgelopen september zijn we 15 dagen in Marmaris geweest en het was hartstikke gezellig, hoop dat het in Alanya ook zo leuk is.En nu maar hopen dat het snel mei is……..

    Groetjes, Jessy.

  • Yvie

    Lekker hoor………tegen die tijd hoop ik ook in Alanya aan het strand te zitten, liggen of gezellig te doen. We zullen elkaar niet tegen komen want Titan Garden ligt toch nog wel zo'n 12 km voor Alanya. Iedere keer als wij er lang rijden denk ik, wat een prachtig gebouw. Denk dat je het er wel naar je zin zult hebben. Ik zelf zit liever wat centraler. Veel plezier voor later.

  • Yvonne7312

    Ja, ik ben er snel bij. Het is me al vaker overkomen dat ik in januari wou boeken maar dat de hotels die wij wilden al vol zaten.

    Dit hotel heeft goede recensies bij vakantiereiswijzer. Daar ga ik maar op af.

    Ik ben erg benieuwd.

    Yvonne

  • Laura22

    Hoi Yvonne,

    Je zal het vast wel naar je zin hebben bij Titan Garden. Mijn vriend en ik zijn er afgelopen zomer (2005) geweest en het was geweldig daar! Het liefst zouden we dit jaar terug gaan maar wij hebben er voor gekozen om te gaan samenwonen dus nog ff een jaartje wachten totdat we weer kunnen gaan…Ze hebben er echt veel leuke dingen om te doen, dus veel plezier daar en de dagen vliegen voorbij hoor!

    Groetjes LauraYvonne7312 schreef:

    >

    > Hallo Allemaal

    > Ik heb al vast voor de zomer geboekt. Wij gaan 11 dagen naar

    > Hotel club Titan Garden in konakli (alanya). Ik heb goede

    > berichten gelezen op vakantiereiswijzer. Ben erg benieuwd.

    > Weet iemand of je daar kan snorkelen? Wij zijn nog nooit in

    > Alanya geweest.

    > Vorig jaar waren we in Sarigerme. Een heerlijke vakantie gehad.

    > Yvonne