familiehotelletje

  • Angela

    Wie weet er een leuk familiehotelletje of kleinschalig appartementencomplex voor gezin met twee kleine kinderen, vermeld ook even waar dit geboekt kan worden. Mag ook elders in Turkije zijn.

  • chinno

    Hoi

    Ik zou je persoonlijk een appartement aanraden.

    Dit appart…. is heel goed bereikbaar, en ligt vlak aan zee.

    S,avonds niet al te druk en te remoerig althans als je niet aan de zwembad zeide ligt.

    het is een vriendelijk appart…

    En ook niet zo duur vooral als je voor 2 weken wilt gaan.

    Je kunt er ook in het restuarant eten tegen goede betaalbaren prijzen!

    Het ligt even tussen Oba & alanya centrum.

    Naam Horizon appart.

    Te boeken bij oa:

    Corendon(www.corendon.com)

    sinin(www.sinin.nl) goede service!

    Nog vragen?

    ik hoor het dan wel!

    vg:ChinnoAngela schreef:

    >

    > Wie weet er een leuk familiehotelletje of kleinschalig

    > appartementencomplex voor gezin met twee kleine kinderen,

    > vermeld ook even waar dit geboekt kan worden. Mag ook elders

    > in Turkije zijn.

  • jannie

    ik kan je app saray aanraden in alanya, dicht bij strand en het centrum 15 min lopen, aardig personeel en de app worden goed schoongemaakt. de laatste keer geboekt bij medisun.

  • zonzeestrand

    Ik kan je appartement Riviera aanraden in Alanya.

    Dit is een redelijk klein appartementen complex en het ligt in een redelijk rustige omgeving. Het strand is ongeveer 10 minuten lopen en het centrum van alanya is ongeveer 20 minuten lopen. In de omgeving zijn allerlei winkeltjes en restaurantjes dus de wandeling naar het strand en centrum is beslist niet vervelend.

    Bij het appartement is een zwembad, dit is niet bijzonder groot. En er is een peuterbad. Verder zijn er voor kinderen een glijbaan, speeltoestel etc aanwezig.

    Het personeel is bijzonder vriendelijk en willen alles voor je doen. Ook kan je in dit appartement goed eten.

    De kamers zijn luxe ingericht, hebben een klein balkon, hele schone badkamer en een uitgebreide keuken.

    Het enige minpunt is dat er 's avonds niet zo veel te doen is.1x per week is er een turkse avond en de rest van de avonden kan je wel wat drinken bij het zwembad maar het is er dan erg rustig.Voor kleine kinderen is dit natuurlijk wel ideaal!

    We hebben geboekt via vakantiexperts uit de gids van evenementsreizen.

    In deze gids werd dit appartement veel goedkoper aangeboden dan bij de gids van holland international.Scheelde wel 400 euro voor 4 personen!

    Er bestaat ook een hotel Riviera van dezelfde eigenaar. Deze ligt direct aan het strand. In de gidsen staatde informatie over het hotel en appartementen redelijk door elkaar. Ook de plaatjes kloppen niet altijd. Het lijkt of de appartementen en het hotel bij elkaar liggen maar dit is niet het geval!

    Hoop dat je wat aan deze info hebt en dat je een leuke vakantie zult hebben!

    Wil je meer weten dan mail me maar!

    groetjes

  • beccie19

    ik moet zegggen dat horizon apart er van de buitenkant toch knap primitief en vervallen uit zag hoor…

    wij zaten namelijk ook in oba. hotel oba klasis, overigens ook niet een echte aanrader, maar hebben ook bij verschillende hotels en appartementen ter plekke gekeken voor komend jaar. horizon apart was er daar oko 1 van, en ik moet eerlijk zeggen dat het uiterlijk voor ons een afknapper was. en geloof me we zijn echt wat gewend! anders zitten we niet in oba klasis…….

    groetjes rebecca