ik mis turkye

  • ruby

    hoi hoi allemaal,,

    Ik heb deze zomer in alanya gewerkt voor 3 maanden en dat was echt supertof!!!

    Ik ben eigenlijk benieuwd of er mensen zijn die in een de hotels zijn geweest waar ik heb gewerkt en mij misschien dus kennen. Ik heb eerst gewerkt in 'Sunpark Beach Hotel, daarna heel even in Elysee Garden en daarna in Elysee Hotel aan t strand.Ik werkte daar in het animatie team was zo leuk en vooral de disco tours naar de Havana en Bistro Belman hihihi,, ben erg benieuwd!!

    groetjes Ruby

  • Simon

    Sorry wij zitten al jaren in Hotel blue Star

    Misschien ken je die ook wel

    Ben best wel jaloers op je DRIE maanden zeg

    Ik ben blij als ik 15 dagen kan

    Gr. Simon

  • Ilse

    Klinkt leuk zeg..maar heb je er stage gelopen of echt gewerkt? Lijkt me namelijk ook super om dat eens een seizoen te doen, weet alleen niet zo goed hoe ik dat aan moet pakken..ben benieuwd naar hoe jij dat gedaan hebt! Groetjes

  • Jos Waszkiewicz

    Dat zal zeker een hele leuke ervaring zijn geweest om 3 maanden in Alanya te zitten!!

    Lijkt me ook super gaaf! Helaas zit ik hier aan m´n verplichtingen, werk, enz.

  • ruby

    hoi hoi

    nou leuk hoor al een paar reactie's!! Blue Star ken ik wel ja dat was ook een van onze hotels waar onze organisatie voor animatie zorgde mooi hotel!!

    ik heb echt gewerkt daar het was geen stage ik had een hele nare periode achter de rug dus wilde er even tussenuit,,ik heb er wel mn baan aan verloren maar ik zou het zo weer doen!!als je de kans krijg moet je het echt doen!!!je leeft maar 1 keer,,toch!! ik was zelf vorig jaar op wintersport in erzurum ook in turkije en via het animatie team daar ben ik aan dit avontuur gekomen,ik ben wel samen met een vriendin gegaan want alleen is maar alleen.wij woonde daar ook met alleen maar turkse jongens dus om een vriendin bij je te hebben of zowiezo iemand die ook nederlands spreekt is wel fijn want turks is echt niet te verstaan!!hahah maar vergeet ook niet het is keihard werken!! bloedheet en hele lange dagen maak je alhoewel je raakt eraan gewend de lange dagen dan maar de temperatuur is echt bizar we hadden soms dagen van 52 graden jaja echt heet dus!! als ik er zo weer over vertel krijg ik echt weer kriebels zou zo graag terug willen!!

    groetjes ruby

  • Annelies

    hey Ruby,

    Ik lees je berichtje dus ik dacht laat ik even antwoorden. Ik ben annelies en ik was reisleidster in Alanya ik ben je immers tegen gekomen in Turkije vond ik wel heel grappig en echt toevallig. je had het er toen over dat je misschien toen na die drie maanden nog terug zou komen maar dat heb je niet meer gedaan zkeer. ik ben zelf 5 en een halve maand in Turkije geweest en zoals je zegt het is echt keihard werken onder de warme zon. Maar ik heb het er ook super gehad zo leuk zelfs dat ik volgend jaar als reisleidster voor 7 maanden naar Turkije ga….

    groetjes Annelies

  • Omer

    Hai Ruby,

    Wij zijn begin augustus in Elysee Garden geweest.

    Maar volgens mij was jij er toen niet. Er waren toen 2 Turkse jongens en 1 Turks meisje.

    Wanneer was jij in Elysee Garden?

    Hoe vond je het daar?

    gr. Jacqueline

  • ruby

    hoi jaqueline,,

    dat is jammer ik was daar net voor ik ben 31 july weer terug naar nederland gegaan,,maar welke jongens werkte er dan ,,,Denniz en Oguz (pino) zeker?

    ik heb daar maar twee weken gezeten ik vond de mini club niet zo leuk en daar zat ik heel de tijd dus toen ben ik na twee dagen naar Elysee hotel gegaan dat was voor mij leuker werken…ik vond Elysee Garden een mooi hotel maar het eten niet echt geweldig maar ja voor ons alles gratis dus altijd goed dan..hihi en jij hoe vond je het hotel en waren die jongens ben benieuwd je bent zeker ook wel een keer in de Havana geweest of niet?

  • ruby

    Hey annelies,,

    ja ik weet het nog in Blue Sky zagen we je toch,hihih hoor jij trouwens nog welleens wat van pati?/wij helemaal niet meer en ze is ook nooit online.

    he leuk man dat je volgend jaar weer terug gaat. ik ga waarschijnlijk in february naar erzurum voor wintersport bij de jongens die werken nu daar tot maart en dan gaan ze weer naar alanya en van de zomer wel op vakantie bij hun maar niet meer voor werk ik vond het super maar heb nu net een eigen huisje dus dat is ook wel beter.maar van de zomer wel weer naar alanya voor vakantie!! he lachen dat ik je nou weer hier tegen kom hihi groetje x

  • Annelies

    Hey Ruby

    Ja was wel grappig dat we mekaar toen tegen kwamen en ik herkende uit je verhaal eerder dat jij die Ruby was.

    Paty zit bij mij nog op school en van de week zijn we weer begonnen met de lessen dus ja ik zie haar nu nog steeds. Ze is nog steeds bij het zelfde vriendje waar mee ze verloofd was.

    Ik ga eind mart begin april terug. Maar hoe en wat weet ik nog niet precies. Maar wat leuk man dat je een eigen huisje hebt kan me wel voorstellen dat je dan daar niet zomaar weer gaat werken…

    heb je trouwens ook verkering met een turkse jongen van daar want dat had je eerst toch???

    groetjes anne