werkstuk over alanya...

  • debby

    hallo allemaal :) voor school ben ik bezig met het maken van een hostessmap over de plaats alanya.. en hiervoor moet ik de adressen van de apotheek, politie, een bank (of meerdere), een kerk, postkantoor en de tandarts weten… weet iemand waar ik dit kan vinden?? of als iemand een adres heeft laat dit dan even weten!

    groetjes debby

  • agnes

    Met Google zoeken kom je vast al een heel eind.

    Veel succes!

    Als ik nog wat voor je vind laat ik het hier weten.

    Groetjes,

    Agnes

  • debby

    nouw met google kom k dus niet tot aan de arts, tandarts enz…. k moet niet alleen adressen hebben maar ook waar ze liggen :) ma toch tnx…

  • alanyalover40

    Hoi Debby

    Ik zag net je vraagje voorr een plattegrond van Alanya.

    Ik heb ff voor je gekeken en er een gevonden.

    Dit is de site http://www.alanyapagina.nl/

    Daarna ga je naar plattegrond Alanya.

    http://www.alanya.net/manolyaappartement/plattengrond_van_alanya.htm

    Ik hoop dat je er iets aan hebt veel succes met je werkstuk.

    Groetjes meike

  • Annelies

    Hi Debby

    dat wwat jij moet maken heb ik ook gemaakt voor school. Alleen de mijn ligt nog op scool en daar kan ik zo niet bij komen. zoals degene voor mij zegt gewoon op www.alanyapagina.nl gaan kijken en daar kun je heel veel dingen vinden daar heb ik ook veel gevonden.

    Welke school zit je?

    groetjes Annelies

  • John

    Hallo,

    De woongids -beleef Turkije- geeft antwoord op al je vragen

    m.vr.gr, John

  • chanty23

    bij de arke en zo krijg je toch altijd zo'n boekje (als je aankomt) waar zulke dingen in staan?? ik zal thuis eens even gaan kijken of ik die van alanya nog heb. weet wel dat ik het van andere plaatsen heb maar van alanya weet ik het niet meer zo zeker.

    ik zal voor je zoeken.

    groetjes

  • debby

    thnx allemaal voor de leuke reacties… keb inmiddels al n deel van mijn werkstuk af… (ookal is t pas voor februari :D) maareh meneer john… welke pagina is dat van die woongids??? alvast bedankt .. owh annelies was grappig dat jij dat ook voor school moest :) ik zit op hoge school tio.. k las wel laatst n bericht over n meisje van tio die moest m (aan de datum te zien) vorig jaar maken over rhodos

    maar goed.. ik ga weer eens verder… als jullie nog wat invalt hoor ik t wel :D

    groetjes debby