goedkope vakantie-vergelijk vlucht –hotels wereldwijd-reispot

  • info@reispot.nl

    Goedkope vakantie,goedkope vluchten en hotel deals Voer je bestemming in en wij vinden binnen enkele seconden de goedkoopste vlucht.reispot is een gratis dienst. Veel plezier! reispot goedkope vakantie

  • Wil Hartog

    Reclame! Wat hier niet thuis hoort

  • Rinus

    Precies , dit is de reden waarom ik maar eens in de zoveel tijd kijk , maar het gaat nergens meer over, dat is wel eens anders geweest

    toen keek ik elke dag wel even of er nieuws was of leuke opmerkingen van de vaste prikkers.

  • Wil Hartog

    Dat is ook de reden waarom ik hier niet meer zo veel ben. Vroeger was ik hier ook erg vaak. Nu is het zeer stil hier, komt weinig nieuws. Het meeste wat hier dan nog gepost wordt zijn reclames. Daar zit ik ook niet op te wachten, die kan ik elders van het internet halen.

  • SBKarreman

    Dit is precies wat ik de webmaster van deze site heb gemeld

    En natuurlijk geen reactie gekregen.

    Mijn idee is dat er geen webmaster/moderater op deze site nog actief is wat ik er jammer vind

    Ik ben hier al lid vanaf het begin toen was het echt een top forum iedereen deelde hun ervaringen

    Het is echt jammer zoals het nu gaat

    Het is zo simpel gewoon elke reclame blokkeren

    Ik heb zelf ook een forum en geloof mij elke reclame item of verwijzing naar een site word zonder waarschuwing gelijk geblokkeerd

    Hopelijk gaat het hier ook weer verbeteren

  • Rinus

    Simon,kun je een link plaatsen van jouw forum,

    groeten, Rinus.

  • SBKarreman

    Hallo Rinus

    Mijn forum heeft niets met Alanya te maken maar hier is de link

    http://allsortsoboard.forum2go.nl/index.php?sid=6cde8103619846282e4b9a47281eab90

  • jaac

    Hallo ,

    Net als jullie vind ik dit niet ook niet hier thuis horen en heb het ook geraporteerd maar of er iets mee gedaan wordt zet ik vraag tekens bij.

    Groetjes,

    Joke

  • SBKarreman

    Jaac er word niks aan gedaan heb het al zo vaak gemeld

    Volgens mij zijn er helemaal geen moderators meer

    Groeten

    Simon

  • Wil Hartog

    Ik denk dat veel mensen vinden dat reclames hier niet thuishoren en er een hekel aan hebben. Dat ook hierdoor geen interesse meer is in dit prikbord.

    Op de reclames na is het hier heel stil en gewoon “dood”.

    Vroeger was hier heel wat te lezen en te delen. Nu kan je er weken niet op kijken en je hebt niets gemist.