selavi tours ( kantoor vital tours)

  • hoevegerda@jotmail.com

    boek geen trip bij deze organisatie ze belazeren je waar je bij staat

    wij wilden een tripje met een piratenboot met onze 2 kleinkinderen boeken, geen probleem op zaterdag was er een boot met nederlandse animatie en schatzoeken op het strand. voor 4 volwassenen en 2 kindjes van 2 en 3 jaar kostte dit grapje 180 euro.

    wij werden opgehaald door een chagerijnige chauffeur en waren al verbaad dat er 2 nederlandse jongens instapten van een jaar of twintig op mijn vraag of ze ook geboekt hadden voor de piratenboot voor kinderen vertelden ze dat ze een boottocht met alleen Nederlanders geboekt hadden waar ze 30 lira pp extra voor hadden moeten betalen. wij dachten toen nog dat de ophaalbus voor meerdere tochtjes bedoeld was. In de haven aangekomen werden we naar dezelfde boot gebracht. op mijn vraag of dit wel de juiste boot was werd me gezegd ; ga zitten ik heb nu geen tijd want ik moet werken. op de boot waren echter alleen maar volwassenen aanwezig en dat waren allemaal russen dus ik toch die man weer vragen of we wel op de juiste boot zaten. toen bleek dat er meerdere groepen op 1 boot waren gezet omdat een grote groep niet kwam opdagen. op mijn vraag hoe het dan zat met de animatie voor de kinderen kreeg ik te horen dat ze 3 uur gingen varen en dan 40 meter voor de kust voor anker gingen en dat we dan naar het strand konden zwemmen jaja 2 kinderen die niet kunnen zwemmen hoe had je je dat voorgesteld. rot dan maar op en dat hebben we dus maar gedaan en zijn naar het kantoor gegaan om verhaal te halen. die avond zou de baas komen en dan moesten we maar terug komen. tot onze verbazing bleek de baas de chauffeur van de ophaalbus te zijn dus dat voorspelde niet veel goeds.

    volgens deze man zaten we wel op de goede boot en waren we te snel van boord gegaan want de nederlandse animatie was later aan boord gekomen. wij hebben nadat we van boord zijn gegaan nog koffie gedronken op een terras in de haven met uitzicht op de boot en er is niemand meer aan boord gegaan, ook over de overige Russische volwassen passagiers en de 2 nederlandse jongens die zich ook belazerd voelden werd met een smoes overheen geluld al met al waren wij volgens hem de schuldigen en konden we fluiten naar onze 180 euro. Volgens het personeel van het naastgelegen restaurant gebeurt dit soort zaken geregeld

    en wordt de goede naam van Alanya door dit soort oplichters verpest dus mensen boek geen tripjes bij deze oplichters.

  • jaac

    Volgens mij zit er een kantoortje in Alanya waar je dit had kunnen melden dit gebeurt ook als er mensen worden lastig gevallen bij restaurants en winkels.

    Als dit vaker gebeurt moeten ze sluiten ze krijgen als eerste een waarschuwing.

    Zijn er mensen in Turkije woonachtig die dit ook lezen en dit kunnen vertellen ik heb dit van horen zeggen.

    En wel verleden jaar met een goed lopend restaurant in het centrum dat een week moest sluiten.

    Ik hoop op meerdere reactie.

    Dit is wel erg jammer en sneu voor jullie kleinkinderen zeg en van de € 180 euro hadden jullie toch iets meer mogen verwachten.

    Ik vind dit ronduit schandalig en hop dat er iets aan gedaan gaat worden.

    Wij gaan in september weer en gaan dit zeker niet doen met hun.

    Waar zit het kantoor precies want je hebt er erg veel.

    JOJA

  • hoevegerda@jotmail.com

    Het kantoor vital tours is naast Nergiz hotel aan de boulevard van het ooststrand

  • debora.hoogenboom@tele2.nl

    beste mensen

    ik ben ook belazerd door selavi tours .

    want ik op weg excursie naar pamukkale hierapolis met een kleinbusje met makkementen er aan met alleen maar russen en een touroperator die alleen maar tegen de russen spreek en niet tegen mijn in engels spreek .en ik moet voor intree apart daar voor 20 lira betalen aan de touroperator van het park .ik moest op tijd terug zijn bus om half 4 . ik was al eerder uit park maar daar was geen busje van tour ook geen russen die mee waren en ook geen touroperator. dus ik dacht ze al wegwaren zonder mijn want ik zag ze nergens dus.ik ben maar lopen richting centrum dus.wat later kwam toch busje langs de touroperator zij die mijn aan het zoeken waren bij uitgaan en dat dubbels moest betalen voor de intree aan hem .endat heb ik niet gedaan van wegen .ik gepraat heb met mijn touroperator van neckermann en zij dat die tour selavi tours niet betrouwbaar zijn daar in alanya naast hotel alaiye kleopatra . ik raad iedereen om niet te excursieboeken bij die selavi tours .

    het oplichters waar je bij staat dus

  • oba

    direct aangeven bij de politie van deze oplichting, het politiebureau zit pal bij de haven.

    als dit vaker gebeurt dan sluiten ze de boel.

    groetjes oba

  • lucremacle@hotmail.be

    klopt direkt aangeven die moeten direkt de boel sluiten !!! op ieder politie kantoor kan je met dit soort zaken terecht !!! ze zijn daar heel streng mee !!!!!